• Memorijal Marije Topić

    Memorijal Marije Topić

    11. MEMORIJAL MARIJE TOPIĆ

    Svaki redovan član UIR Zagreba može se prijaviti za sportsko-rekreacijska natjecanja koija će se održati u okviru 11. Memorijala Marije Topić prema rasporedu koji možete pronaći klikom na crveni gumb: Opširnije.

    Prijave se primaju zaključno s 18. travnja 2024. godine.

     

  • Glasilo invalida rada (GIR)

    Glasilo invalida rada (GIR)

    Novo izdanje Glasila invalida rada (GIR) 55 možete pročitati ili preuzeti osobno u prostorijama Udruge u radno vrijeme ili s naše stranice: GIR

  • Predavanja

    Predavanja

    U prostorijama UIR Zagreba će se u srijedu, 24. travnja 2024. godine u 15,00 sati predstaviti pravobranitelj za osobe s invaliditetom - Darijo Jurišić, po zvanju pravnik i sveučilišni specijalist upravljanja razvojem lokalne i regionalne samouprave. Posljednjih dvanaest godina aktivno se bavi temama važnim za djecu s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom. Predstavljanje pravobranitelja bit će organizirano u zatvorenom prostoru s ograničenim brojem mjesta pa se, zbog velikog interesa, potrebno prethodno prijaviti - osobno u prostorijama UIR Zagreba (od ponedjeljka do petka, od 8,00-20,00 sati), putem telefona (01/4829119, 4829392, 4876301, 4876294) ili e-adrese (Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.). Za osobni dolazak je potrebna prethodna prijava, a bit će organiziran i prijenos uživo putem Facebook-a: Poveznica

  • Dodjela nagrada

    Dodjela nagrada

    Prijedlozi za kandidate za dobivanje neke od nagrada UIR Zagreba - "Godišnja nagrada Udruge invalida rada Zagreba", "Naj volonter" i "Nagrada za životno djelo Marija Topić" - koje će se dodijeliti povodom Dana UIR Zagreba primaju se zaključno s 30. kolovoza 2024. godine. 
    Za detalje kliknuti na crveni gumb: Detaljnije

  • EU projekti

    EU projekti

    ZAŽELI UIR Zagreba partner je Centru za promicanje zajedništva i istinskih vrijednosti "Pravi put" na projektu "Zaželi - pomoć i podrška u domu". Projektom je predviđeno pružanje usluge potpore i podrške u svakodnevnom životu starijim osobama (65 i više godina) i osobama s invaliditetom (starijim od 18 godina) i to kroz organiziranje prehrane, obavljanje kućanskih poslova, održavanje osobne higijene i zadovoljavanje drugih svakodnevnih potreba, uz isporuku paketa kućanskih i osnovnih higijenskih potrepština. Na stranicama Centra (https://praviput.hr) objavljen je Javni poziv pripadnicima ciljne skupine za iskaz interesa za sudjelovanje u spomenutom projektu. Svaka zainteresirana osoba treba ispuniti Obrazac za iskaz interesa i poslati ga Centru. Za one koji trebaju pomoć pri e-slanju obrasca, mogu dogovoriti termin individualnog savjetovanja: osobno kod Suzane ili putem telefona.

  • UIRZ programi

    UIRZ programi

    Trogodišnji programi koji UIR Zagreba provodi:

    - Savjetom prema inkluziji, od 1. lipnja 2023. godine do 31. svibnja 2026. godine, uz sufinanciranje Grada Zagreba Detaljnije

    - ARTuriranje, od 1. lipnja 2023. godine do 31. svibnja 2026. godine, uz sufinanciranje Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike Detaljnije

    - institucionalnu podršku, od 1. siječnja 2022. godine do 31. prosinca 2024. godine, sufinancira Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva

  • Savjetovanja

    Savjetovanja

    Besplatna SAVJETOVANJA za članove UIR Zagreba:

    Zahtjevi za priznavanje prava na naknadu zbog tjelesnog oštećenja, za priznavanje prava na doplatak za pomoć i njegu za odraslu osobu ili za osobnu invalidninu - trebate pomoć prilikom popunjavanja nekog od tih ili njima sličnih obrazaca/zahtjeva?

    Trebate se naručiti na pregled elektroničkim putemposlati nalaze elektroničkom poštom ili preuzeti neki od dokumenata u sustavu e-Građani, ali ne znate kako?

    Javite se u UIR Zagreba i mi ćemo vam pomoći - obavezna prethodna prijava: 01/4829119, 4829392, e-pošta: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

  • Radno vrijeme - blagajna i informacije

    Radno vrijeme - blagajna i informacije

    Blagajna i informacije:

     * siječanj, veljača, ožujak, travanj, svibanj i prosinac: 

        - ponedjeljak, utorak, srijeda i petak od 8,00-14,00 sati
        - četvrtak  od 8,00-18,00 sati

     * lipanj, srpanj, kolovoz, rujan, listopad i studeni
        - ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak i petak od 8,00-14,00 sati.

  • Radno vrijeme - aktivnosti

    Radno vrijeme - aktivnosti

    Klupske prostorije (isključivo za članove UIR Zagreba):
    od ponedjeljka do petka od 8,00 do 20,00 h, prema određenom rasporedu -> Raspored
    - kontakti za obavezan prethodni dogovor: e-pošta Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., telefoni 01/4876294.

  • Radno vrijeme - pravno savjetovalište

    Radno vrijeme - pravno savjetovalište

    Pravno savjetovalište (isključivo za članove UIR Zagreba): 
    * utorak i četvrtak, od 13,00 do 18,00 sati 
    - k
    ontakti za obavezan prethodni dogovor: e-pošta Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., telefoni 01/4876301, 4829119, 4829392.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

youtube transparent     facebook       instagram transparent     

Newsletter

 

 

 

Udruga invalida rada Zagreba je korisnik
institucionalne podrške 
Nacionalne zaklade
za razvoj civilnoga društva za stabilizaciju

i/ili razvoj udruge u razdoblju
od 1. siječnja 2022. godine
do 31. prosinca 2024. godine.

 

Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, 
obitelji i socijalne politike
sufinancira dio aktivnosti 
Udruge invalida rada Zagreba 
u okviru trogodišnjeg programa "ARTuriranje"
u razdoblju od 1. lipnja 2023. godine
do 31. svibnja 2026. godine.

 

 

Grad Zagreb
sufinancira dio aktivnosti 
Udruge invalida rada Zagreba 
u okviru trogodišnjeg programa
"Savjetom prema inkluziji"
u razdoblju od 1. lipnja 2023. godine
do 31. svibnja 2026. godine.

Oslobađanje od plaćanja komunalne naknade

Obveza plaćanja komunalne naknade propisana je Zakonom o komunalnom gospodarstvu (36/95., 70/97., 128/99., 57/00., 129/00., 59/01., 26/03. – pročišćeni tekst, 82/04., 110/04. – Uredba, 178/04., 38/09., 79/09. i 153/09.).
Navedenim Zakonom određeno je da komunalna naknada predstavlja prihod proračuna jedinice lokalne samouprave, pa stoga predstavničko tijelo svake jedinice lokalne samouprave donosi odluku kojom utvrđuje uvjete i načina plaćanja komunalne naknade, ali i uvjete i razloge zbog kojih se u pojedinim slučajevima može odobriti potpuno ili djelomično oslobađanje od plaćanja komunalne naknade. Obzirom na to uvjeti oslobađanja od plaćanja komunalne naknade na područjima pojedinih lokalnih samouprava mogu biti različiti, pa bi vezano za to bilo najbolje kontaktirati nadležnu službu lokalne samouprave.

U nastavku članka osvrnuti ćemo se na uvjete oslobađanja od plaćanja komunalne naknade koji su određeni Odlukom o komunalnoj naknadi Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 19/2001), kojom je propisano da komunalna naknada predstavlja prihod proračuna Grada Zagreba, a dužni su ju plaćati vlasnici, odnosno korisnici stambenog, poslovnog i garažnog prostora, građevnog zemljišta koje služi u svrhu obavljanja poslovne djelatnosti, te neizgrađenoga građevinskog zemljišta.

Za nekretnine važne za Grad Zagreb (članak 5. Odluke o komunalnoj naknadi) komunalna naknada se ne plaća.
Obveznika plaćanja komunalne naknade za stambeni prostor može se osloboditi, djelomično ili potpuno, plaćanja komunalne naknade za tekuću godinu, na njegov zahtjev, i to:

  • 50% iznosa – ako je prosječni prihod po članu obveznikova obiteljskog domaćinstva za prethodnu godinu bio manji od 50% prosječno mjesečno isplaćene neto-plaće po zaposlenom u pravnim osobama Republike Hrvatske u istom razdoblju;
  • 75% iznos – ako je prosječan prihod po članu obveznikova obiteljskog domaćinstva za prethodnu godinu bio manji od 40% prosječno mjesečno isplaćene neto-plaće po zaposlenom u pravnim osobama Republike Hrvatske u istom razdoblju;
  • 100% iznosa – ako je prosječan prihod po članu obveznikova obiteljskog domaćinstva za prethodnu godinu bio manji od 30% prosječno mjesečno isplaćene neto-plaće po zaposlenom u pravnim osobama Republike Hrvatske u istom razdoblju ili ako prima stalnu socijalnu pomoć.

Zahtjev za oslobađanje podnosi se, za svaku godinu, i to nadležnom gradskom uredu za komunalne poslove.

Uz zahtjev se prilaže uvjerenje o visini ukupnih prihoda svih članova obiteljskog domaćinstva za prethodnu godinu. Prihodom se smatra prihod ostvaren na osnovi samostalnog i nesamostalnog rada, mirovine i drugih prihoda prema propisima o porezu na dohodak.
Obveznika komunalne naknade za poslovni prostor može se, na njegov zahtjev, osloboditi plaćanja komunalne naknade u visini do 80%, ako mu je zbog više sile (poplava, potres i slično) znatnije oštećen poslovni prostor u kojem se obavlja poslovna djelatnost, odnosno, ako mu je poslovni prostor potpuno uništen oslobodit će ga se u potpunosti. Ovo oslobađanje od plaćanja komunalne naknade traje sve dok postoje okolnosti koje su razlog oslobađanja. Podnositelj zahtjeva dužan je, uz zahtjev, podnijeti i dokaze iz kojih proizlazi osnovanost zahtjeva.
Za poslovni prostor i građevno zemljište koje služi u svrhu obavljanja poslovne djelatnosti, u slučaju kad se poslovna djelatnost ne obavlja više od šest mjeseci u kalendarskoj godini, koeficijent namjene se, na prijedlog vlasnika, odnosno korisnika, umanjuje za 50%, ali ne može biti manji od koeficijenta namjene za stambeni prostor, odnosno za neizgrađeno građevno zemljište.

Obveznika plaćanja komunalne naknade za stambeni, poslovni i garažni prostor za koji je doneseno konačno rješenje o rušenju oslobodit će se, na njegov zahtjev, plaćanja komunalne naknade prestankom korištenja prostora radi rušenja.

O oslobađanju od plaćanja komunalne naknade odlučuje se rješenjem koje donosi gradsko upravno tijelo nadležno za komunalne poslove, ali treba znati kako podnošenje zahtjeva za oslobađanje plaćanja komunalne naknade NE ODGAĐA i obvezu plaćanja komunalne naknade.

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.

Ok